(၁) ပရော်ဖက်ရှင်နယ် အရောင်းတစ်ခုဖြစ်ဖို့အတွက် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းနဲ့ ပတ်သတ်တဲ့ ဗဟုသုတက အရေးအကြီးဆုံး ကျောရိုး ဖြစ်ပါတယ်။
(၂) မိမိရောင်းချလိုတဲ့ Customer ကိုသတ်မှတ်ပါ။
(၃) မိမိအလုပ်အတွက် Customer Relation Management ကိုပြုလုပ်ပါ။
(၄) စိတ်ချရတဲ့ စီးပွားရေးဆိုင်ရာအကြံပေးများဖြင့် မိမိလုပ်ငန်းက စျေးကွက်ရဲ့ နံပါတ်ဘယ်လောက်မှာ ရှိနေတယ်ဆိုတာကို ဆွေးနွေးပါ။
(၅) မိမိရည်ရွယ်ထားတဲ့ ဖြစ်နိုင်ခြေရှိသော Customer များကိုရရှိရန် မိမိရဲ့ Personality ကိုသုံးသပ်ပါ။
(၆) မိမိဘယ်လောက် အနီးစပ်ဆုံးခန့်မှန်းနိုင်တယ်ဆိုတာက Quality နဲ့ Quantity တို့ရဲ့ အဖြေပဲဖြစ်ပါတယ်။
(၇) မိမိအောင်မြင်မှုကိုချီးမြှောက်ပါ။
(၈) အရည်အသွေးပြည့်မှီမှုက ပထမဖြစ်ပြီး အရောင်းဆိုတာက ဒုတိယပါ။
(၉) ဘာလုပ်ဖို့လိုတယ်၊ ဘာလို့ လုပ်ရတယ်ဆိုတာကိုသိအောင်လုပ်ပါ။
(၁၀) ရိုးရိုးရှင်းရှင်း ရှင်းပြ ပြောဆိုသည့် ပုံစံကိုအသုံးပြုပါ။
(၁၁) လုပ်ငန်းတိုင်းကို ခရီးတစ်ခုရောက်သည်အထိ လုပ်ဆောင်ပါ။
(၁၂) ကောင်းမွန်သော စကားများကို ကောင်းစွာပြောဆိုပါ။
(၁၃) လေ့လာစုံစမ်းမှု (Market Research)ရဲ့ တန်ဖိုးကို နားလည်အောင်လုပ်ပါ။
(၁၄) အလားအလာရှိသော လုပ်ငန်းကိစ္စများတွင် လက်မနှေးပါစေနဲ့။
(၁၅) ငြင်းဆိုချက်များကို လက်ခံပါ။
Ref: Inc.